Creare site de prezentare
Ce este un site de prezentare?
Scopul lui este așa cum spune și numele, acela de a prezența afacerea ta, de a oferi informațîi atât despre serviciile și produsele firmei cât și datele de contact, prezentarea echipei sau a ofertelor de joburi.
Site-ul de prezentare este o unealtă care te ajută să fii relevant în față clienților tăi. Acesta se centrează pe afacerea ta și nu iese în evidență prin numărul de funcționalități.
Acesta mai are și rolul de a menține legătură cu audiență ta, să arăți ce este nou, cum faci lucrurile diferit față de concurență, care sunt pașii pe care trebuie să îi urmeze cineva că să ajungă la produsele și serviciile tale.
De ce ai nevoie de unul?
Credibilitate
Site-ul este un mod prin care poți să te diferențiezi de competiție și ieși în față. Fără unul potențialii clienți își vor pune întrebări legate de legitimitatea afacerii tale.
Aduce clienți
Site-ul este probabil elementul estetic ce ține de afacerea ta, care este constant și ai control total asupra sa. Poți implementa moduri prin care utilizatorii pot fi transformați în clienți finali cu ajutorul serviciilor de marketing.
Nu ești condiționat de timp
Relevanța pe care o aduce un site de prezentare constă în faptul că fără o interacțiune directă, fără a mai fi condiționat de timp sau spațiu un posibil client poate să aibă un prim contact cu afacerea ta.
Clienții te vor căuta pe internet
Chiar dacă la prima vedere nu este evident, oamenii sunt obișnuiți cu din ce în ce mai multă infomatie, astfel aceștia vor să știe cât mai multe lucruri despre ține înainte de a încheia o tranzacție sau un contract.
Care este procesul?
Primul contact
Discutăm aspecte generale ale afacerii tale. Încercăm să creionăm obiectivele principale și care sunt metodele prin care noi te putem ajută să le îndeplinești.
#1
Colectam date
Scopul site-ului este acela de a prezența afacerea ta într-un mod cât mai bun Astfel avem nevoie de informații detaliate despre afacere, de asemenea și fotografii reprezentative.
#2
Venim cu o propunere
Pe baza informațiilor de la primele două puncte venim cu o propunere de design adaptată obicetivelor tale.
#3
Crearea efectivă
Acesta este pasul în care noi realizăm site-ul folosind ultimele tehnologii, îmbinăm design-ul și informațiile pentru că tu să ai un site care să te reprezinte.
#4
Asiguram calitatea
Ne asigurăm că ești mulțumit de serviciul prestat și realizăm ultimele retușuri. Îți prezentăm moduri prin care poți atrage clienți afacerii tale.
#5
Training & suport
Vom fi aici pentru ține și în perioada următoare terminării proiectului. Te vom învață tot ce trebuie și îți vom oferi suport și mentenanță.
#6
Tarife
Prețurile depind de cerințe și particularități, la urmă urmei nu există două site-uri la fel, la fel cum nu există nici două firme la fel. Pentru a putea oferi o estimare cât mai exactă în care să se încadreze marea majoritate a proiectelor ți-am pregătit trei variante diferite de preț, astfel încât la final să ai un site de prezentare reprezentativ, ușor de navigat, adaptat bugetului tău, dar mai ales complet și care să permită extinderea brandului tău în online.
Start
-
Responsive design
-
1 pagină
-
Hosting + Domeniu
-
Training site
-
Google Analytics
-
Mentenanță 1 lună
-
SEO de baza
-
Adresă de Email
-
Creare conținut pagini
-
Blog
-
Integrare chat live
-
Newsletter
-
Backup automat
Avansat
-
Responsive design
-
3-5 pagini
-
Hosting + Domeniu
-
Training site
-
Google Analytics
-
Mentenanță 6 luni
-
SEO de baza
-
1 adresă de Email
-
Conținut
-
Blog
-
Integrare chat live
-
Newsletter
-
Backup automat
Premium
-
Responsive design
-
5+ pagini
-
Hosting + Domeniu
-
Training site
-
Google Analytics
-
Mentenanță 1 an
-
SEO avansat
-
Nelimitat adrese Email
-
Conținut
-
Blog
-
Integrare chat live
-
Newsletter
-
Backup automat
Întrebări și răpunsuri
Chiar dacă la o prima vedere o pagină de Facebook pare să aibă același rol cu un site de prezentare, în realitate nu este așa. Atât pe site cât și pe pagină de facebook sunt afișate informațîi despre firma, și noutăți, iar aici se opresc asemănările.
Cea mai mare diferența dintre cele două este modul în care este afișat conținutul (textul și imaginile), astfel pe site avem control total asupra conținutului și a modului în care îl afișăm, iar pe facebook putem modifică doar datele firmei, fotografia de coperta și pe cea de profil, iar toate postările apar în ordine invers cronologică.
Ordinea în care apar apare conținutul este foarte importantă deoarece nu toate postările au același impact sau importantă, astfel când un utilizator intră în contact cu afacerea ta este important să îi afișezi informațiile cele mai relevante despre ține.
Din păcate nu există un răspuns general la aceastra întrebare deoarece crearea unui site este doar unul din pașii prin care trebuie să treacă o firma pentru a avea succes în online. Fără o analiză asupra afacerii tale este greu de dat un rapsuns exact, dar este clar că în ochii clienților vei părea mai serios și mai de încredere.
Design template se referă la un format de site deja existent, în care vom adauga conținutul tău, cu alte cuvinte avem o baza de la care plecăm.
Design custom se referă la faptul că design-ul este 100% personalizat și pleacă de la discuțiile avute cu tine.
Diferența între cele două este de timpul investit.
Google Search Console este un serviciu web oferit gratuit de către Google, prin care proprietarul poate să-și “înscrie” site-ul în Google și să evalueze modul în care este accesat.
Google Analytics este un serviciu de analiză web oferit de Google care urmărește și raportează traficul site-ului.